UGODNOSTI ZA ČLANE MOJA MAZDA

UGODNOSTI ZA ČLANE MOJA MAZDA

Izkoristite Avtotehnin super ugoden program MAZDA POPUSTOV.

Program Mazda popustov je namenjen vozilom Mazda, starejšim od 4 let, in vam nudi dodatne popuste na ceno nadomestnih delov in na delo naših serviserjev. Nič hudega, če ima vaša Mazda višjo starost. Starejše kot je vaše vozilo, višji je popust.

Glede na starost vaše Mazde vam, skladno s tabelo, pripada večji popust na nakup originalnih nadomestnih delov Mazda ter ceno delovne ure našega pooblaščenega Mazda servisa.

Kaj je MyMazda?

MyMazda je aplikacija, ki vam zagotavlja informacije o vašem vozilu, na primer zgodovino servisov in navodila za uporabo, ter vam lahko pomaga najti Mazdinega partnerja ali se seznaniti z vpoklici. Prav tako lahko z aplikacijo vzpostavite stik s pomočjo na cesti. Če imate povezano vozilo, lahko dostopate tudi do številnih drugih funkcij, kot so daljinsko upravljanje, iskanje vozila in pošiljanje cilja v vozilo.



Kakšne prednosti prinaša aplikacija MyMazda

Aplikacija MyMazda vsebuje dokumente, kot je Digitalna servisna knjižica, v kateri najdete podatke, kdaj je čas za vzdrževanje in katere doslej odložene postavke bi bilo dobro zamenjati. Na voljo imate hiter dostop do veljavnih garancij in pogodb, prav tako pa lahko z navodili, ki jim preprosto sledite, raziščete digitalna navodila za uporabo. Pokličete lahko celo pomoč na cesti.

Kako se registriram?

Preprosto se prijavite s svojim e-poštnim naslovom in vnesite kodo za potrditev, ki jo boste prejeli po e-pošti, da ga potrdite. Nato vnesite svojo telefonsko številko. Prek sporočila SMS boste prejeli kodo za potrditev. Vnesite jo, da potrdite svoj telefon. Nato vnesite svoje osebne podatke, da dopolnite svoj račun. Ko vnos končate, lahko dodate podatke o svojem vozilu.

Kako lah­ko do­dam še eno vo­zi­lo?

Na voljo sta dva načina: Avto lahko dodate v razdelku ‘Moje vozilo’ z gumbom za dodajanje vozila. Za prikaz vozila morate skenirati številko VIN ali jo vnesti ročno. Vaš pooblaščeni Mazdin trgovec bo dodelil vozilo vašemu profilu in podatki bodo samodejno prikazani v razdelku MOJ AVTO v aplikaciji.


Kje najdem svojo servisno zgodovino?

V glavnem meniju izberite ‘MyMazda’ in nato ‘Vzdrževanje’. Tukaj boste našli vse opravljene servise, ki si jih lahko ogledate ali jih prenesete. Vnosi servisne zgodovine se običajno posodobijo v 24 urah po opravljenem servisu. Če tudi po tem času servisna zgodovina ni posodobljena, se obrnite na klicni center v Avtotehno VIS na telefonsko številko 080 88 82.

Več o aplikaciji MyMazda si lahko preberete tukaj.

Kako vam lahko pomagamo?

Če potrebujete pomoč, vam naši strokovnjaki z veseljem odgovorijo na vprašanja. Izberite področje, ki vas zanima - naj bo to nakup novega ali rabljenega vozila, poslovni najem vozila, testna vožnja, registracija, zavarovanje, naročilo na servis, popravilo ali nakup rezervnih delov ter dodatne opreme. Vse za vozilo na enem mestu.

Background image

Odlična ekipa, ki poskrbi za stranke. Ker tudi sam veliko delam z strankami lahko rečem da imajo odličen customer service. Posebaj bi pohvalil g. Dejana Barbuloviča in g. Ermina Kurbegoviča da sta poskrbela da je nakup avtomobila potekal popolnoma brez stresa. Vsem ki kupujete avto ali potrebujete servis priporočam obisk!

D.G. - Google ocena

G. Tilen in njegov sodelavec Alk sta strokovno svetovala in maksimalno pomagala stranki, ki je odšla zadovoljna in se bo pri njih še vrnila kupiti avto. Odlične izkušnje, prijaznost in človečnost na nivoju. 🏆

I.B. - Google ocena

Prišel sem, da bi zamenjal pnevmatiko svojega najetega avtomobila, zelo zadovoljen z odlično in hitro storitvijo! Hvala za veliko in prijazno pomoč Dragan Savanović!

P. - Google ocena

Prijazni, profesionalni, odzivni. Nakup vozila je potekal brez težav, znajo svetovati in vedo o čem govorijo.

S.N. - Google ocena