Asistenčna številka zavarovalnice:
Triglav 080 28 64 (iz tujine: +386 2 222 28 64)
Sava 080 19 21 (iz tujine: +386 2 618 05 20)
Generali 080 88 48 (iz tujine: +386 5 662 85 00)
Allianz 080 26 56 (iz tujine: +43 1 525 03 65 12)
Grawe 080 26 40 (iz tujine: +386 1 425 63 25)
Croatia zavarovanje 080 35 23 (iz tujine: +386 1 235 04 25)
Asistenčna številka znamke vašega vozila:
Opel 080 88 80 (iz tujine: +386 1 530 53 13)
Peugeot 080 13 07 (iz tujine: +386 1 2004 260)
Citroën 080 22 99 (iz tujine: +386 5 639 57 50)
Mazda: 080 13 23 (iz tujine: +43 1 525 03 6226)
SOS asistenčna številka Avtotehne VIS:
Ljubljana 01 58 18 600
Kranj 041 697 492
Škofja Loka 01 58 18 600
ASISTENCA AVTOTEHNE VIS - 24 ur, 7 dni v letu! Brezplačno za stranke servisa Avtotehna VIS!
Asistenčna kartica Avtotehne VIS vam omogoča, da kot naša stranka servisa uveljavljate 24-urno asistenco v primeru okvare ali nesreče po vsej Sloveniji, 7 dni v tednu, skozi celo leto. Vaše okvarjeno vozilo bomo prepeljali do našega najbližjega servisnega centra, kjer bomo opravili tudi strokovno in kakovostno popravilo vozila. Asistenčna kartica Avtotehne VIS je na voljo BREZPLAČNO za vse servisne stranke Avtotehne VIS.
Kako do asistenčne kartice Avtotehne VIS?
Kartico prejmete po opravljenem servisu v enem od naših servisnih centrov. Svetujemo vam, da jo imate vedno pri sebi, kadar ste v avtomobilu. S to kartico lahko uveljavite brezplačen prevoz vašega okvarjenega vozila do najbližjega servisa Avtotehne VIS v Ljubljani, Kranju ali Škofji Loki.